måndag 18 februari 2013

En het dusch

Kommer hem efter en lång dag på jobbet. Trött, sliten och kåt. Vill ha närhet och tillfredsställelse. Ringer ett säkert nummer. Efter tio minuter hör jag honom kliva in genom dörren.

Jag står redan i duschen och väntar på honom. Vattnet är hett och enbart två värmeljus ger ett sensuellt sken i mitt lilla badrum. Jag står med ryggen mot dörren, blundar och njuter av det brännheta vattnet som smeker min kropp. Jag känner luftdraget när han kliver in i duschen. Sekunden efter trycker han sin kropp mot min och jag känner hans hårda kuk mot min skinka. Han tvingar upp mina armar mot väggen och kysser mig på halsen. Hans rutinerade händer tvålar in min kropp. Mjukt, smekande, hårt. Han vet att jag älskar när han är hårdhänt. Han smeker mina bröst. Stimulerar mina bröstvårtor. Jag svankar av vällust när han nyper i dem. Hans kuk glider in mellan mina skinkor och jag kan känna den mot min våta fitta. Hans ena hand letar sig ner till min klitoris och smeker mig vant och försiktigt.
Plötsligt smiskar han till mig på skinkan och jag stönar. Smärta och njutning. Olika fast ändå samma. Han vänder på mig. Kysser, suger, slickar på mitt öra, hals och ner mot brösten.
Hans ljuvliga tunga som hittar min klitoris och sedan två fingrar som bestämt masserar min gpunkt. Jag älskar att känna dem i mig.

Mina ben bär mig knappt av njutningen som han ger och jag glider ner på knä och tar hans hårda kuk i min mun. Slickar, suger, runkar. Han är stenhård, tvingar mig att titta honom i ögonen. Jag älskar hans kuk i min mun. Jag vet hur han njuter av det. Det gör mig otroligt kåt. Hans ena hand håller mig hårt i håret. Vill att jag ska suga snabbare, hårdare. Detta gör mig ännu kåtare. Hans varma sperma fyller min mun och han stönar när han kommer i en skön orgasm.
Han lyfter upp mig så att jag står upp. Trycker mig mot väggen med sin kropp. Hans fingrar är i mig igen och han använder duschmunstyckets massagestråle för att tillfredsställa min klitoris. Han pullar mig hårt och snabbt.
Mina händer leker med hans kuk och han är redo igen. Han är verkligen en fantastik älskare.
Plötsligt står jag med ryggen mot honom och han trycker in sin kuk i mig. Han knullar mig först sakta sedan hårt samtidigt som vattenstrålen arbetar med min klitoris. Jag känner hur jag är på väg över kanten och jag kan inte längre hålla emot orgasmen när han trycker ner min svank med ena handen samtidigt som han smiskar mig med den andra.
Mitt inre pulserar runt hans kuk och han stöter hårt i mig när han kommer igen.

Tillfredsställd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar