torsdag 7 februari 2013

Erotisk massage

Sitter och väntar på min massagetid. Som vanligt kåt och sugen. En snygg ung kvinna hälsar mig välkommen in i rummet. Jag kan inte hjälpa det. Genast är de där, de sexuella tankarna.
Kan inte sluta att titta på henne. Hon är verkligen sexig. 
En timmes helkroppsmassage med denna erotiska varelse.
Hjärnan skickar genast signaler till mitt underliv.
Hon ler och ber mig klä av mig kläderna. När jag står i bara trosor och bh håller hon upp en handduk så att jag kan ta av mig bhn utan att hon ska se. Varför då kan man undra. Hon ska snart massera hela min kropp. Varför denna gest?
Lägger mig på mage endast iklädd tunna, vita spetsstring. Försöker fokusera på varför jag är där. Har alltid haft erotiska fantasier om det här med massage. Det är något speciellt med det. Sjukt upphetsande. 
Hon täcker över min underkropp med handduken. När hon viker den innanför troskanten nuddar hennes händer mina skinkor. 
Gah..inte rumpan.. så känsligt område. Nu är det kört. Tur att jag ligger med ansiktet nedåt så hon inte ser hur kåt jag är. 
Hon värmer oljan mellan sina händer och börjar sakta massera min rygg. Först försiktigt sedan hårdare. Ljuvligt.
Hon har underbara händer. Hennes fingrar knådar mig hårt och intensivt. Jag känner upphetsningen växa.
Hon masserar nacken, axlarna ner på armarna.
Hon arbetar sig vidare ner på benen.
Smärta och njutning. Olika saker fast ändå samma. Hennes händer befinner sig nu på mina lår som hon har särat för att komma åt ordentligt.
Allvarligt talat.
Vill hon att jag ska få orgasm?
Hon säger att jag är spänd i vad- och lårmusklerna. Att hon ska koncentrera sig extra där.
Hon råkar stöta till mitt underliv. 
Jag avlider. Snart är jag våt ner på låren. 
Hon frågar om det är okej att hon masserar mina skinkor.
Jag lyckas stöna fram ett ja
Nu är det helkört. Jag är så upphetsad. Situationen är så erotiskt laddad.
Om jag önskar och tänker riktigt intensivt så kanske hon börjar massera mitt underliv. 
Tyvärr fungerar inte det.
Hon ber mig vända på mig.
Tar sig an armarna igen. Jag försöker återfå kontrollen över min andning.
Börjar massera brösten. 
Jag försöker att se oberörd ut. 
Det gör ont men är ändå som en smekning. 
Resten av massagen är en dimma. Jag försöker att stå emot alla impulser att stöna eller tvinga mig på henne. 
Efteråt bjuder hon på ett stort glas vatten, ler mystiskt och frågar om det var skönt.
Jag försöker svara så normalt som möjligt att det var skönt och avkopplande. 
Bokar en tid veckan därpå. Jag är ju ändå ganska spänd och så.
Lånar toaletten innan jag går därifrån och smeker mig till en underbar orgasm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar