tisdag 22 januari 2013

Dirty talk med stil

Dirty talk kan vara både upphetsande och hett om det används på rätt sätt men det kan också bli både fel och avtändande. Dirty talk innebär att balansera på gränsen . Hög risk.

För det första måste man känna in stämningen. Är det ens läge? Man får inte heller vara äcklig/sliskig utan man bör snacka med stil. Det värsta misstaget du kan göra är att vara för mesig.
Du kan inte stressa fram snacket då blir det konstlat utan snuskigheterna måste vara äkta och bygga på njutning och längtan.
Att försöka låta som en porrskådis kommer aldrig att gå hem. Det funkar inte ens på film.

Sexsnack som sedan övergår i något slags dirty talk/ förspel ja det kan absolut göra en kvinna våt men mycket handlar också om rösten.
Snacket måste framföras självsäkert, med en upphetsad gärna lite hes och dov röst.

Ett säkrare kort som garanterat går hem är viskningar.
Få saker kan få oss så sugna som när du viskar något sensuellt i vårt öra samtidigt som din luft smeker vår hals och dina läppar råkar snudda vid vår öronsnibb.
Nä, skit samma vad du viskar, det är inte det som är det viktiga, det är själva görandet.

Jag har ett väldigt fint dirty talk minne som jag vill delge er idag. Detta var en sällsynt lyckad gång.

Mannen i fråga har spelat alla sina kort rätt. Han är en riktigt man. Han har utstrålning och sexappeal. Muskulös, sexig, skäggstubb och farliga ögon. En Mr Grey. Jag är helt såld på honom och sexet är fantastiskt.
Han penetrerar mig analt samtidigt som han använder vibration på min Mr rabbit för att tillfredsställa min klitoris. När jag är på kanten för att nå klimax trycker han in hela dildon i min fitta samtidigt som han rycker mig närmre i håret och stönar, Fantisera om att du blir knullad av två män.
Fantastisk orgasm
Fantastiska man
Säkert nummer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar