tisdag 15 januari 2013

Avslöjad

Jag har aldrig förstått mig på kvinnor som hymlar med sin sexualitet. Som påstår att de inte onanerar. Varför skulle de inte göra det? Skulle det vara bättre att inte onanera är att göra det?

Nu ska jag nämligen avslöja något häpnadsväckande. Alla gör det.
Ja det är sant. Alla gör det.
Och ja, alla kvinnor har testat med en gurka eller liknande.
Det vore konstigare att inte ha testat.

Men något jag inte förstår är varför alla kvinnor inte äger sexleksaker. Denna fantastiska gåva till mänskligheten. Det finns något för alla. Idag behöver du inte ens gå till en butik och köpa din leksak rent fysiskt. Det är super enkelt att klicka hem den ifrån nätet. Den kommer med ett diskret paket på posten och inga konstigheter med det. För dig som inte provat så väntar en hel värld av njutning.

Jag ska även dela med mig av en rolig händelse. Idag är den väldigt rolig men just under själva händelsen var den inte så kul.

Hur som helst,
Det var en lördagsförmiddag och jag låg i sängen hos min dåvarande kille och onanerade som bäst. Han hade precis smitit iväg till jobbet och hade inte hunnit avsluta det han påbörjat.

Helt plötsligt hör jag en nyckel vridas om i låset och hans lillasyster ropar; -Hallå?!
Fuck, för det första hatar jag att bli avbruten. För det andra hatar jag att bli avbruten av någon som jag inte vill ska hjälpa till.
Lyckades precis stänga av vibratorn när systern sveper in i sovrummet.
Meen heeej, ropar hon förtjust, tar sats och springer mot sängen. Det ska tilläggas att hans syster är ett år äldre än mig och således inget barn.
Hon kastar sig i min famn och givetvis lyckas hon få igång vibratorn som jag i all hast gömt under täcket.
Jag tror det ringer, säger hon frågande.
Ehh nej det är nog inte mobilen, svarar jag
Den generade blick jag får är obetalbar. Hon inser precis vad hon har avbrutit och skuttar upp ur sängen.
Men, vad gör du?! säger hon förmanande. Utan att vänta på mitt svar hasplar hon sedan ur sig, Ehh jag skulle bara hämta en sak.
Sen stormar hon ut ur rummet igen. Skramlar med något i vardagsrummet och ropar stressat hej då innan hon försvinner ut genom dörren.

Lusten var med ens borta.

Tio minuter senare ringer min kille.
Vad gööör du?, undrar han..

Men va fan liksom. Var hon tvungen att spä på det hela ytterligare genom att ringa till honom. Som att det inte vore nog att hon förstörde min njutning och trollade bort min lust.
Dåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar