söndag 6 januari 2013

Hålla nyårslöftet. Ja tack

Jag måste prata om  det här med träning.
Förutom att man blir sjukt snygg och får en thight, sexig kropp av att svettas en timme några dagar i veckan så har jag tydligt märkt hur den påverkar ditt sexliv.

*Du orkar mer i takt med att konditoinen ökar. Viktigt med en likasinnad partner rent konditionsmässigt. för att undvika fraser som "Jag orkar inte", Jag är trött", "Vadå, Nu Igen?"

*Det är en biffekt att man blir kåt av sin egenkåthet. Känner du dig fräsh och snygg så kommer andra göra det vilket ger en tydlig "Kåtatmosfär" som i sin tyr leder till att du blir ännu kåtare av av veta att det är på grund av dig detta uppstått.
Winwin situation.

*Men viktigast av allt.
Med starkare coremuskler kommer du mera och framförallt starkare. Det låter otroligt men det är dagens sanning. En kvinnlig orgasm är just sammandragningar i muskulaturen i underliv/core.

Så för ditt eget välbefinnandes skull. Träna. Skaffa dig ett starkt underliv och upplev den omättade orgasmens värld.

Kalla det vad du vill. Säg till dina vänner att du bantar om du är en Sara Svensson och därför vill undanhålla den egentliga anledningen till att du nu tränar 5 dagar i veckan och tackar nej till syrup i latten. (Ja man blir fet av det)
Ylva Johansson väljer att se det som effektiv span/hitta.stora.kärleken.på.gymmet.tid. Hon använder detta argument till sina vänner.

Men tänk på dessa timmar av njutning och ditt pulserande underliv som väntar när du tycker det känns motigt att dra dig till gymmet eller snöra på dig joggingskorna.

Sen dessutom så uppmärksammade jag idag varför alla tjatar om detta med Spinning. Detta omåttligt, oinspirerande påfund.

Det började med att jag under frukosten får ett infall. Väger för och emot med spinningpasset och kom tillsist fram till att mängden kalorier det skulle bränna fick överväga till att jag faktiskt gick dit. (Min mag har fått tillräcklig styrka denna veckan och kondition är ju ett stort plus)

Hur som så kommer jag på när jag intar cykeln att jag i all hast inte onanerat innan jag gav mig iväg. Vilket är ett måste innan gymmet.
Dessutom är ju sadeln jättehård och masserar i min rörelse min pulserande klitoris. Jag var seriöst orolig för hur detta skulle sluta men bestämde mig för att sitta kvar och ta en kommande orgasm med glädje.
Underbara spinning.
Trodde jag.
Kalorier bränns ju inte utan smärta så min kåthet dog i o med att kaloriförbrukningen ökade. Men det var hur som en fin inledning på dagen/passet.

2013 blir helt enkelt ett fantastiskt år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar